נסראללה : חסן נסראללה - Lavis : נסראללה האשים היום (ד') את ישראל בהונאה בכל הנוגע להפצצה בסוריה.. חסן נסראללה (צילום צילום מסך טוויטר). במהלך הנאום התנצל נסראללה שלא הופיע בימים האחרונים ולא הפסיק להשתעל. הנאום המביך של חסן נסראללה הערב גרר גל שמועות בנוגע לבריאותו, על רקע ההצהרות נגד ישראל. מנהיג חיזבאללה הלבנוני מנצל כל הזדמנות להתגרות בישראל ולשלהב את ההמונים לצאת לפעולות אלימות נגדה. המעמד של חיזבאללה כארגון פשע מבוסס מטריד את העומד בראשו, חסן נסראללה.

שמדינת ישראל תחסל אותו ואת הצבא שהוא הקים, יחד עם חלק מאיראן ואוייבים מבית ומחוץ, רק כשלא תהיה לה ברירה. האמירות האלה של נסראללה, אשר ממעט בדרך כלל לעסוק בענייני כלכלה, לא יצאו מפיו במקרה. Facebook gives people the power to share and makes the. מלחמת הג'יהאד כנגד האויב הציוני תימשך עד שהוא יעלם לחלוטין. ~ אוקטובר 1997. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים.

נסראללה מאיים: "לא רק מכל האמוניה, גם הכור בדימונה בסכנה ...
נסראללה מאיים: "לא רק מכל האמוניה, גם הכור בדימונה בסכנה ... from images.maariv.co.il
מזכל חיזבאללה, חסן נסראללה, נאם בפני כלי התקשורת והזהיר כי כל תקיפה נגד ירושלים והאתרים הקדושים תוביל למלחמה. האמירות האלה של נסראללה, אשר ממעט בדרך כלל לעסוק בענייני כלכלה, לא יצאו מפיו במקרה. ‏ פרט למצב הבריאותי, נסראללה אמר בנאומו שהמשוואה שצריך להגיע אליה היא שפגיעה בירושלים, משמעותה. מדינת ישראל רואה בסוריה איום עתידי, תושבי ישראל מודאגים מאוד מנוכחות איראן וסיעות ההתנגדות בתוך סוריה. שמדינת ישראל תחסל אותו ואת הצבא שהוא הקים, יחד עם חלק מאיראן ואוייבים מבית ומחוץ, רק כשלא תהיה לה ברירה. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. מלחמת הג'יהאד כנגד האויב הציוני תימשך עד שהוא יעלם לחלוטין. ~ אוקטובר 1997. לדבריו, התוקפנות הציונית המתמשכת נגד סוריה נעשית באמצעות תירוצים מומצאים, כגון הטענה חסרת השחר שאיראן מחמשת את חיזבאללה בלטקיה.

ישראל היא מדינה לא חוקית ואין לה שום זכות קיום באזור..

כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. בעקבות השתיקה של נסראללה, בימים האחרונים הפיץ עיתונאי לבנוני הנמצא בגולה שמועות על מצבו הבריאותי של מזכל חיזבאללה, ואף טען כי הוא. הנאום המביך של חסן נסראללה הערב גרר גל שמועות בנוגע לבריאותו, על רקע ההצהרות נגד ישראל. נסראללה התייחס גם להתפטרותו הפתאומית של ראש ממשלת לבנון, שממשיכה להכות גלים. בכירים ישראלים מדברים על הישגים טקטיים. חסן נסראללה (צילום צילום מסך טוויטר). נסראאלה איים כי פגיעה של ישראל במקומות הקדושים ירושלים תוביל למלחמה אזורית ואמר כי יש לייצר משוואה כזו. מלחמת הג'יהאד כנגד האויב הציוני תימשך עד שהוא יעלם לחלוטין. ~ אוקטובר 1997. Join facebook to connect with ‎נסראללה חסן‎ and others you may know. לא מישראל חטף נסראללה את סטירת הלחי הכואבת אלא מן ההיסטוריה העיקשת והגאה של המזרח התיכון באלף השנים האחרון, זו המקובעת באיזור כה שמרני, החרד לדתו, מסורותיו, ערכיו ומינהגיו. שייח' סייד חסן נסראללה (בערבית: הוא אף הבהיר כי כל תקיפות נגד האתרים הקדושים מהווה איום, אין קווים אדומים, אמר. רק יש לך טעות אדון נסראללה אנחנו פה כדי להישאר גם תחת מתקפת טילים,אנחנו רגילים לחיות כך ולא מפחדים.אתה לנצח לא תגור בישראל אתה לנצח תצטרך.

מנהיג חיזבאללה הלבנוני מנצל כל הזדמנות להתגרות בישראל ולשלהב את ההמונים לצאת לפעולות אלימות נגדה. حسن نصر الله عبد الكريم نصر الله, תעתיק מדויק: سيّد حسن نصرالله) (נולד ב־31 באוגוסט 1960), טרוריסט ופעיל פוליטי לבנוני, המכהן כמזכל ומנהיג ארגון חזבאללה. Join facebook to connect with ‎נסראללה חסן‎ and others you may know. כאן חדשות | מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה אמר בנאום שישראל בטוחה שחיזבאללה יכול לפלוש לתוכה, ובה בעת היא אינה בטוחה אם היא מסוגלת לפלוש לדרום לבנון כתבתו של גל ברגר.

נסראללה מזהיר: הפלת הממשלה בלבנון תוביל לקריסה כלכלית ...
נסראללה מזהיר: הפלת הממשלה בלבנון תוביל לקריסה כלכלית ... from img.wcdn.co.il
ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. מלחמת הג'יהאד כנגד האויב הציוני תימשך עד שהוא יעלם לחלוטין. ~ אוקטובר 1997. נסראללה מתכוון לומר בתגובה להודעה מספר 0. נסראללה האשים היום (ד') את ישראל בהונאה בכל הנוגע להפצצה בסוריה. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. המנהרות ישנות (טיעון שאומץ לראשונה על ידי #חמאס בעזה), וכאשר #בנימין_נתניהו מטיל מורא בלב תושבי הצפון, הוא משרת אותנו. מנהיג חיזבאללה הלבנוני מנצל כל הזדמנות להתגרות בישראל ולשלהב את ההמונים לצאת לפעולות אלימות נגדה. אל מול ההנהגה הוותיקה, שכוללת את יושב ראש הפרלמנט.

ישראל היא מדינה לא חוקית ואין לה שום זכות קיום באזור..

אל מול ההנהגה הוותיקה, שכוללת את יושב ראש הפרלמנט. נגד מי כוון מבצע זעם האל? לא מישראל חטף נסראללה את סטירת הלחי הכואבת אלא מן ההיסטוריה העיקשת והגאה של המזרח התיכון באלף השנים האחרון, זו המקובעת באיזור כה שמרני, החרד לדתו, מסורותיו, ערכיו ומינהגיו. שמדינת ישראל תחסל אותו ואת הצבא שהוא הקים, יחד עם חלק מאיראן ואוייבים מבית ומחוץ, רק כשלא תהיה לה ברירה. לאחר נתק ממושך בין הארגונים בעקבות מלחמת האזרחים בסוריה, נפגש היום מזכל חיזבאללה, חסן נסראללה, עם סגן מנהיג חמאס, סאלח אל עארורי. סרט בוחן האת אישיותו ואת פועלו של האויב. בשבועות האחרונים ניכר כי דוברי חזבאללה, כולל חסן נסראללה עצמו, מקדישים בדבריהם תשומת לב הולכת וגוברת לענייני כלכלה. קרא הכל על חסן נסראללה באתר גלובס: נסראללה האשים היום (ד') את ישראל בהונאה בכל הנוגע להפצצה בסוריה. حسن نصر الله عبد الكريم نصر الله, תעתיק מדויק: מלחמת הג'יהאד כנגד האויב הציוני תימשך עד שהוא יעלם לחלוטין. ~ אוקטובר 1997. נסראללה נאם לציון 21 שנה לנסיגת צהל מלבנון, ועשה זאת תוך כדי שהוא משתעל ומתנשף ובאופן כללי נראה חולה. נסראאלה איים כי פגיעה של ישראל במקומות הקדושים ירושלים תוביל למלחמה אזורית ואמר כי יש לייצר משוואה כזו.

Facebook gives people the power to share and makes the. מאז שגרר את ישראל למלחמת לבנון השנייה ירד חסן נסראללה למחתרת ומשם הוא ממשיך בפעילותו הצבאית והפוליטית. נסראללה נאם לציון 21 שנה לנסיגת צהל מלבנון, ועשה זאת תוך כדי שהוא משתעל ומתנשף ובאופן כללי נראה חולה. המנהרות ישנות (טיעון שאומץ לראשונה על ידי #חמאס בעזה), וכאשר #בנימין_נתניהו מטיל מורא בלב תושבי הצפון, הוא משרת אותנו. סרט בוחן האת אישיותו ואת פועלו של האויב.

נסראללה למשעל: "מברך על הישגי הלוחמים העזתיים" - גלובס
נסראללה למשעל: "מברך על הישגי הלוחמים העזתיים" - גלובס from images.globes.co.il
הוא מנסה לשוות לארגון הלבנוני מעמד של ארגון חופש, שלוחם בישות הציונית למען העם. ישראל היא מדינה לא חוקית ואין לה שום זכות קיום באזור.. נסראללה האשים היום (ד') את ישראל בהונאה בכל הנוגע להפצצה בסוריה. לדבריו, התוקפנות הציונית המתמשכת נגד סוריה נעשית באמצעות תירוצים מומצאים, כגון הטענה חסרת השחר שאיראן מחמשת את חיזבאללה בלטקיה. כאן חדשות | מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה אמר בנאום שישראל בטוחה שחיזבאללה יכול לפלוש לתוכה, ובה בעת היא אינה בטוחה אם היא מסוגלת לפלוש לדרום לבנון כתבתו של גל ברגר. המזכיר הכללי ומנהיגו של ארגון החיזבאללה. ‏ פרט למצב הבריאותי, נסראללה אמר בנאומו שהמשוואה שצריך להגיע אליה היא שפגיעה בירושלים, משמעותה. בעקבות השתיקה של נסראללה, בימים האחרונים הפיץ עיתונאי לבנוני הנמצא בגולה שמועות על מצבו הבריאותי של מזכל חיזבאללה, ואף טען כי הוא.

לדבריו, התוקפנות הציונית המתמשכת נגד סוריה נעשית באמצעות תירוצים מומצאים, כגון הטענה חסרת השחר שאיראן מחמשת את חיזבאללה בלטקיה.

‏ פרט למצב הבריאותי, נסראללה אמר בנאומו שהמשוואה שצריך להגיע אליה היא שפגיעה בירושלים, משמעותה. נגד מי כוון מבצע זעם האל? בעקבות השתיקה של נסראללה, בימים האחרונים הפיץ עיתונאי לבנוני הנמצא בגולה שמועות על מצבו הבריאותי של מזכל חיזבאללה, ואף טען כי הוא. בשבועות האחרונים ניכר כי דוברי חזבאללה, כולל חסן נסראללה עצמו, מקדישים בדבריהם תשומת לב הולכת וגוברת לענייני כלכלה. הנאום המביך של חסן נסראללה הערב גרר גל שמועות בנוגע לבריאותו, על רקע ההצהרות נגד ישראל. שמדינת ישראל תחסל אותו ואת הצבא שהוא הקים, יחד עם חלק מאיראן ואוייבים מבית ומחוץ, רק כשלא תהיה לה ברירה. המעמד של חיזבאללה כארגון פשע מבוסס מטריד את העומד בראשו, חסן נסראללה. חסן נסראללה (צילום צילום מסך טוויטר). מאז שגרר את ישראל למלחמת לבנון השנייה ירד חסן נסראללה למחתרת ומשם הוא ממשיך בפעילותו הצבאית והפוליטית. המזכיר הכללי ומנהיגו של ארגון החיזבאללה. הוא אף הבהיר כי כל תקיפות נגד האתרים הקדושים מהווה איום, אין קווים אדומים, אמר. הוא מנסה לשוות לארגון הלבנוני מעמד של ארגון חופש, שלוחם בישות הציונית למען העם. נסראאלה איים כי פגיעה של ישראל במקומות הקדושים ירושלים תוביל למלחמה אזורית ואמר כי יש לייצר משוואה כזו.